![]() |
| adakah beliau kelihatan bosan? LOL x kan. weird face *Facepalm*Dush dush! okay mari bermula : DAY ONE : 10 Things about you 1. People call me Mijan.bijan,and Mira 2.im a muslim 3.I cry. senang sangat nangis. 4. I cant hold on to pee. cannot tahan woo nk kencing. donoe why :( 5.i love slow songs. Acoustics :) lagu soul.hihi :) 6.i love action movies as well as thriller ones and comedy :D 7.Im a loud peron. A happy chibi to be exact ^^ 8. Turning 20 this october. *lambat lagi kan.*Wink 9.i love my family,my bestie and my dear friends. and I DONT want replacement! Take Note! 10. Im finding someone who can accept me for who i am. Haaaaaa..... bende nie la.. sampai la hari ke sepuluh! hahaaa. bsan kan? well x jugak.. isi masa kot. xyah entry pepanjang. mesty bosan nk baca kan. haaa~ pastu kan lately ramai gila org buat entry contest tau kat blog. well , sebabkan blog i private, i cant join la,,,,Just melihat mereka memasuki nya. hik hik. :D tapi happy je. saya suka blog saya *chups~
Besar kan font die. saje je. bagi semua yg baca buta kejap. haha
Till then :D TATA~
|
A journey of me. It is how your life can inspire others.:) Let people judge from what i wrote , I dont give a damn. :D stay connected always.~
Thursday, February 9, 2012
10 things in 10 days.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


.jpg)
uuuu,,,nak buat jugak la...xdela bersawang blog aku,,,aku tiru kau ye mizan bijan
ReplyDeleteokayyyy~ silaaa sila :D
ReplyDelete