Hey..whats up guys..its hard for me to online these days n da fact i dont owe my broadband..kesian kan..hadoi laaa... ni ikhsan baik HOUSEMATE tercinta : Aten <3semalam 28sept..#ringtone Parachute kedengaran#qutbi's calling..owh! how excited :D. sekian lama .ahahaahaa xp.. mmg aku RINDU qutbi...tp nk wat camne..kiteorg jauh.terpisah dengan lautan cina selatan..haha#serious.serious# tula..bende yang nk di highlightkan ialah semenanjung.to return back n study kat BARAT. dat is really hard decision to make. perlukan perbincangan yang sgt sgt dalam..Hmmm..Semenanjung is better place of course n kawan pn ramai.ntah la..i donoe..HOPE .I HopE i will think throughly into dis :O. *wishing for a better n calm thought*
#Lastword.lastword.YEAY>lastword.i love last word#
To my dearest Qutbi I noe how u feel..same here. :)okay? sentiasa ade kau dengan aku *whoa* HAHAA
To lovely Aten Housemate : BESst!! hehe..Enjoy bersama anda! SERiously.
To my Dearest Qistina : u noe I love u..!xp terima kasih untuk support anda.
Just then i realize ape motive pic nie.hahaaha~ well..kisah org yang terpisah.pic ni sgt FIT .Perfect kot. Hiks.

MIZAN...!!!xD
ReplyDelete